Week 7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Klara Van der Auwera - WaarBenJij.nu Week 7 - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Klara Van der Auwera - WaarBenJij.nu

Week 7

Blijf op de hoogte en volg Klara

13 Mei 2017 | Suriname, Paramaribo

Hey allemaal,

Voor mij begon deze week meteen met een feestje, want ja hoor het was mijn 21ste verjaardag! Om mij te verrassen waren Sam en Celien ballonnen, slingers en cupcakes gaan halen. Ze hadden dan ook enkele ballonnen opgeblazen, de slingers boven mijn deur gehangen en ook een lief tekstje geschreven. Nadien was het natuurlijk ook tijd voor taart en dit in de vorm van kleine vanille cupcakes.

Deze week was het ook alweer mijn laatste week stage op de infectiegang van de kinderafdeling. De stageweek verliep voor de rest rustig.

Na een weekje stage was het donderdagavond alweer tijd voor het weekend. Omdat we allemaal een beetje moe waren van de stageweek hebben we het donderdagavond rustig aan gedaan.

Vrijdag waren we van plan om 's avonds met de partybus te gaan rijden, maar door het slechte weer werd deze jammer genoeg afgelast. Maar niet erg, we zijn dan maar met ons drietjes iets gaan drinken.

Zaterdag zijn we eerst een action camera gaan kopen en nadien zijn we verder gefietst naar de Waterkant waar we hangmatten en souvenirs gekocht hebben.

Om het weekend af te sluiten hebben we zondag allemaal voor school gewerkt.

Volgende week is het alweer onze laatste week stage en nadien kunnen we genieten van 2 weken vakantie! We kijken er al naar uit!

Zo dit was het weer, tot de volgende keer!

Groetjes Klara